تحصیل یار

راهنمای تحصیلی از دبستان تا دکتری ، ثبت نام دانشگاه آزاد ، سراسری ، رشته های بدون کنکور ، لیست مدارس ، آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری و ...

تحصیل یار

راهنمای تحصیلی از دبستان تا دکتری ، ثبت نام دانشگاه آزاد ، سراسری ، رشته های بدون کنکور ، لیست مدارس ، آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری و ...

سناد ابتدایی ثبت نمرات


در سامانه سناد ابتدایی بخشی برای ارزشیابی دانش آموزان قرار داده شده است. در این قسمت آموزگار با توجه به عملکرد دانش آموزان مقطع ابتدایی آن ها را مورد ارزشیابی قرار داده و در آن قسمت ثبت می کنند. سناد ابتدایی ثبت نمرات راه حلی برای پایان دادن به سردرگمی‌های معلمان است چراکه با آسودگی تمام وارد سامانه شده و دانش آموزان مد نظر خود را مورد سنجش قرار می دهید.

راهنما و توضیحات

برای انجام هر کاری نیاز به داشتن راهنما و توضیحاتی در خصوص آن است. برای آن‌که کاربر بتواند در سامانه سناد نمرات دانش آموزان ابتدایی را ثبت کند لازم است تا از پیش آموزشاتی را دیده باشد به همین منظور در این قسمت قصد داریم نحوه ثبت نمرات دانش آموزان ابتدایی در سامانه جدید سناد را ارائه دهیم.

برای آن‌که کاربر بتواند در سامانه ابتدایی سناد ثبت ارزشیابی کند لازم است دو مرحله زیر صورت پذیرد:

·         در مرحله نخست مدیر مدرسه می بایست معلم ها را تعریف نماید و سپس هر معلم را به درس های هر کلاس اختصاص دهد.

·         در این مرحله دبیر با رمزی که به طور خودکار برای او پیامک شده وارد سامانه سناد می‌شود و ثبت ارزشیابی می کند.

خدمات سناد در مقطع ابتدایی

سامانه سناد اضافه بر این که خدمت ارزنده ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان را بر عهده دارد، خدمات شایسته‌ی دیگری را نیز عهده‌دار است که در ادامه به برخی ازخدمات سناد در مقطع ابتدایی  اشاره می کنیم:

·         کلاس بندی دانش آموزان در پایه‌های گوناگون

·         ثبت نمودن ارزشیابی تحصیلی_تربیتی دانش آموزان

·         ثبت نمودن ارزشیای جهش تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی

·         ویرایش دین و ثبت نمودن ارزشیابی برای دانش آموزانی که جزء اقلیت های دینی به حساب می آیند.

·         و غیره

موارد بالا، جزء فعالیت‌هایی هستند که به دانش آموز ارتباط دارند ولی بخش های دیگری هم هستند که به مشخصات مدرسه و یا توزیع مواد آموزشی ارتباط پیدا می کنند.

سوالات متداول در این زمینه

·         اطلاعات جزئی راجع به سامانه سناد؟

سامانه سناد وب سایت جامع برای ثبت نام و حفظ اطلاعات دانش آموزان محسوب می شود. در این سامانه بسیار گسترده مدیران مدرسه این امکان را دارند تا اطلاعات دانش آموز را وارد کرده یا آن‌ها را ویرایش کند. در پایان دروس ارائه شده دانش آموزان را ارزیابی کرده و نتیجه را در سامانه سناد وارد کند. دانش آموزان هر پایه را با توجه به چارچوب ‌های موجود در کلاس‌های مد نظر خود، کلاس بندی کرده و فیلم های آموزشی را از این سامانه دریافت کرده و در راستای افزایش سطح آگاهی دانش آموزان، از محتواهای آموزشی به نحو احسن استفاده کند. در کل به امور مدرسه و درس‌ های دانش آموزان نظم‌دهی قابل توجهی را برقرار می کند.

·         چه کسانی می بایست از سامانه سناد استفاده کنند ؟

مدیران مدارس می بایست برای ورود به سامانه سناد و وارد کردن اطلاعات دانش آموزان وارد سامانه سناد شوند که راهنمای کامل آن پیشتر گفته شده است.

·         سامانه سناد چه امکاناتی دارد ؟

این سامانه امکانات متعددی اعم از ثبت و ویرایش اطلاعات دانش آموز ، تعریف کلاس ، دریافت کارنامه دارد که در مطالب پیشین به آن‌ها اشاره شده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد