تحصیل یار

راهنمای تحصیلی از دبستان تا دکتری ، ثبت نام دانشگاه آزاد ، سراسری ، رشته های بدون کنکور ، لیست مدارس ، آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری و ...

تحصیل یار

راهنمای تحصیلی از دبستان تا دکتری ، ثبت نام دانشگاه آزاد ، سراسری ، رشته های بدون کنکور ، لیست مدارس ، آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری و ...

مشاوره انتخاب رشته تلفنی ،مگه داریم!!!

مشاوره انتخاب رشته تلفنی چه برای انتخاب رشته دبیرستان باشد و چه کنکور، در مواردی که نیاز به مشاوره ای موثر و یاری بخش دارید ولی امکان دسترسی به مشاوره حضوری به یک متخصص ندارید، می تواند گزینه بسیار مناسب باشد. در واقع مشاوره انتخاب رشته تلفنی گاهی جایگزین بسیار مناسب برای مشاوره انتخاب رشته حضوری هم هست. چرا که شما با صرف وقتی کمتر ، خدمات بسیار خوبی برای انتخاب رشته دریافت خواهید داشت. و حتی علاوه بر مشاوره دادن تا چینش نهایی انتخاب ها نیز شما را همراهی می نمایند.

آخرین گام دانش آموزان برای ورود به دانشگاه انتخاب رشته کنکور است و از نظر بسیاری ازمشاوران تحصیلی مهم ترین گام نیز همین انتخاب رشته کنکور محسوب میشود. به عبارت دیگر یک انتخاب غلط می‌ تواند زحمات چندین و چند ساله داوطلب کنکور را بر باد دهد. چرا که داشته ایم رتبه قبولی های خوبی که با یک انتخاب رشته نادرست در یک دانشگاه و رشته پایین تری نسبت به رتبه قبولی های ضعیف تر از خود شده اند. یعنی همان قدر که خوب کنکور دادن اهمیت دارد، خوب انتخاب رشته کردن نیز اهمیت دارد.

درباره انتخاب رشته دبیرستان نیز باید گفت که یکی از اولیه ترین تصمیمات سرنوشت ساز در مسیر تحصیلی و شغلی هر فرد است. و اگر یک دانش آموز از همان ابتدا انتخاب مناسبی داشته باشد ، این می تواند درقدم های بعدی نیز راه او را هموار تر کند.



علاقه، استعداد ،دانشگاه،  مسافت و هزینه

5 ملاک اصلی که در مشاوره انتخاب رشته  تلفنی و حضوری درباره کنکور سراسری به ان اشاره می شود این است که ، برای انتخاب چیدمان کدرشته‌های مورد نظر شما باید علاقه تان به رشته مورد نظر، استعدادتان و توانمندی روحی و جسمی تان، کیفیت دانشگاه ها و اساتید ، مسافتی که دانشگاه با محل زندگی شما دارد و امکان شما برای رفت و آمد یا زندگی در شهری دیگر، و همچنین هزینه های حصیل، رفت و آمد، سکونت و ... را مد نظر داشته باشید.

 

از طرف دیگر یک انتخاب رشته کنکور مناسب به همان اندازه می‌ تواند داوطلب کنکور را به رشتهای که به آن علاقمند است برساند و این نهایتا منجر به رضایت شغلی و اشتغال هدفمند و کاهش نرخ بیکاری و افزایش بهروری شغلی در جامعه خواهد شد.

خدمات مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره  انتخاب رشته تلفنی به دلیل عدم دسترسی برخی از داوطلبان به مشاوران با تجربه و مطمئن در محل زندگی شان و یا به دلیل کمبود وقت برای مشاوره حضوری، در زمان انتخاب رشته کنکور، یکی از مهم ترین دلایل استفاده از انواع مشاوره های انتخاب رشته تلفنی می باشداز آن جایی که بحث انتخاب رشته بسیار سرنوشت ساز است، برخی مراکز مشاوره تحصیلی تلفنی معتبر برای بخش مشاروه انتخاب رشته تلفنی خدمت های ویژه ای در نظر گرفته اند شامل:

 

  • تحلیل دقیق رتبه و قبولی های سال گذشته
  •   تطبیق و تحلیل رتبه ها و دانشگاه های قبولی با رتبه شما
  •   انتخاب رشته توسط مشاوران بسیار کاربلد و با سابقه
  • اولویت بندی براساس علاقه مندی و استعداد داوطلب و البته رشته های دارای بازار کار مناسب
  •   اولویت بندی براساس رتبه بندی دانشگاه ها در رشته های مختلف
  •   در نظر گرفتن انتخاب هایی که در نظر دیگر داوطلبان بسیار گم هستند و شانس قبولی را با رتبه های بالا افزایش می دهد
  •    و در نهایت  نهایی کردن انتخاب رشته و ارسال فایل نهایی و کاملا دقیق برای داوطلب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد